Canis Naturalis

100% natuurlijke producten voor honden en katten

Klant-maakt-Klant-kortingsregeling

Wij kunnen BIBI en onszelf wel promoten (zullen we ook blijven doen), maar dat heeft toch al gauw wat weg van “Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend”.

Wie kan ons en BIBI nou beter aanbevelen dan jij: onze klant? Dat je klant bent geworden en vooral bent gebleven (!), zegt meer dan welke mooie flyer of actie dan ook.

Natuurlijk willen we het aantrekkelijk maken om klant te worden bij Canis Naturalis.
Tegelijkertijd willen we onze bestaande klanten passend kunnen bedanken voor een doorverwijzing.

De Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingsregeling doet dit allebei:
  nieuwe klanten ontvangen € 5 korting op hun eerste bestelling én
  doorverwijzende bestaande klanten ontvangen blijvend korting op hun eigen bestellingen!

Hoe werkt de Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingsregeling?

  • Jij krijgt, net als al onze klanten, van ons een persoonlijke Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingscode.
  • Geef deze code aan iedereen die je over Canis Naturalis vertelt!
  • Als een nieuwe klant een bestelling doet met jouw persoonlijke kortingscode, gebeuren er 3 dingen:
    • de nieuwe klant krijgt € 5 korting op de 1e bestelling (van minimaal € 40);
    • de nieuwe klant wordt permanent aan jou gekoppeld;
    • jij krijgt een kortingstegoed ter grootte van 5% van het orderbedrag van de door jou aangebrachte klant, óók bij alle volgende bestellingen van deze klant!
  • Bij je eigen eerstvolgende bestelling (van minimaal € 40) kun je het door jou opgebouwde kortingstegoed inwisselen tot maximaal 100% van je orderbedrag.
  • Je kortingstegoed wordt vervolgens in alle gevallen weer op € 0 gezet.

Een rekenvoorbeeldje:

Kortingsregeling

Heb je nog vragen over de Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingsregeling?
Lees dan eerst de FAQ’s hieronder door, misschien staat je vraag er wel tussen.

FAQ – Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingsregeling

Ik heb een kortingstegoed opgebouwd, maar ik wil zelf niet meer bestellen. Krijg ik mijn kortingstegoed nu uitgebetaald?
Nee – Canis Naturalis keert nooit geld uit. Een kortingstegoed wordt verrekend via een korting op je eigen bestelling, tot maximaal 100% van het totale orderbedrag.

Een klant die via mijn Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingscode korting heeft gekregen op de 1e bestelling, doet nu een vervolgbestelling. Telt deze vervolgbestelling ook mee voor mijn kortingstegoed?
Ja – als iemand bij Canis Naturalis klant is geworden via jouw persoonlijke Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingscode, bouw jij kortingstegoed op over AL zijn bestellingen. Nu en in de toekomst.

Mijn kortingstegoed is groter dan het totaalbedrag van mijn bestelling. Ik heb dus kortingstegoed over. Wordt dit bewaard tot m’n volgende bestelling?
Nee – zodra je zelf een bestelling doet, wordt je tot dan toe opgebouwde kortingstegoed daarmee verrekend tot maximaal 100% van je totale orderbedrag. Een eventueel resttegoed komt vervolgens te vervallen. Je kunt je kortingstegoed dus niet ‘sparen’ om te verdelen over meer dan 1 bestelling.

Wanneer telt een bestelling mee voor mijn kortingstegoed?
Zodra een bestelling van iemand, die aan jou is gekoppeld via jouw Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingscode, in de winkel is geplaatst EN de betaling van die bestelling door ons is ontvangen, wordt jouw kortingstegoed opgehoogd.

Hoe weet ik hoe hoog mijn kortingstegoed is?
Elke keer dat iemand die aan jou is gekoppeld via jouw Canis Naturalis Klant-maakt-Klant-kortingscode, een bestelling heeft geplaatst én betaald, geven we dat via e-mail aan je door. In die e-mail staat het bedrag waarmee je kortingstegoed wordt opgehoogd en het totale kortingstegoed dat ingewisseld kan worden (tot maximaal 100% van het ordertotaal) tijdens je eigen eerstvolgende bestelling.

Hoe kan ik mijn kortingstegoed inwisselen?
In de e-mail(s) die je van ons krijgt over de hoogte van je kortingstegoed, staat een code vermeld die je kunt invoeren tijdens je eerstvolgende bestelling. Je kortingstegoed wordt dan automatisch (tot maximaal 100% van het orderbedrag) met je bestelling verrekend.

Staat je vraag er niet tussen? Stel ‘m dan via de contactpagina.

%d bloggers liken dit: